Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 14.12.2018 jsem zablokovala "balíček" k připojení svého mobilu na internet protože připojení delší dobu nepoužívám. Stále je mi však účtováno denně 29 Kč. Domnívám se, že pokud službu nepoužívám je od společnosti O2 víc než "nezdvořilé" a stejně tak jejich stálé nucení do nějakých balíčků o které nemám zájem.
Bez připojení k internetu srážení poplatku společností O2
Žádám o zastavení strhávání plateb za služby, které nevyužívám a vrácení poplatků, které byly neoprávněně účtovány.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
k účtování poplatku za jednorázové připojení k internetu dochází na základě impulzu ohledně připojení k mobilních datům odeslaného z telefonu, a to ve chvíli, kdy telefon mobilní připojení využije byť na 1 s. Připojení si může vyžádat i některá z aplikací na pozadí telefonu.
Jestliže mobilní data v telefonu vůbec nepoužíváte, můžeme je zcela blokovat, budu však potřebovat telefonní číslo a pro ověření předplacené karty také výrobní číslo SIM. Jde-li o paušální službu, poprosím pro ověření také o poslední 4 číslice rodného čísla.
Vše mi můžete zaslat i emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.