Společnost


OnlineCesty.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28931Zrušený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2018, před 6 lety

Martina Pražská

Znění stížnosti

Objednala jsem od firmy 4 místa na zájezd 8.4.2018 Ptačí soutěska, zaplatila 3396 kč a zájezd se neuskutečnil z technických důvodů a do dnešního dne nebyly vráceny peníze na účet. Psala jsem upomínku mailem, bylo přislíbeno do září že vyplatí, ale do dnešního dne 16.12.2018 tak firma neuskutečnila. Připomínala jsem se i telefonicky ale už nefunguje ani mail.Proto bych požádala o pomoc vyřešení.
Doklad který mám o zaplacení:
Faktura- daňový doklad číslo F201800199
OnlineCesty.cz s.r.o
Rybná 716/24
Praha 11000
IČ 05222583
Peněžní ústav Fio banka a.s
spec. symol 1661
kon. symbol 0308
verial symbol 99132
datum vystaveni 10.5.2018
forma úhrady převodním příkazem

turistika Ptač. soutěskou 4.8,2018 4 osoby 3396 kč
odjezd Praha
Neplate uhrazeno 10.5.2018 pod vs 99132


Produkt

Doklad který mám o zaplacení: Faktura- daňový doklad číslo F201800199 OnlineCesty.cz s.r.o Rybná 716/24 Praha 11000 IČ 05222583 Peněžní ústav Fio banka a.s spec. symol 1661 kon. symbol 0308 verial symbol 99132 datum vystaveni 10.5.2018 forma úhrady převodním příkazem turistika Ptač. soutěskou 4.8,2018 4 osoby 3396 kč odjezd Praha Neplate uhrazeno 10.5.2018 pod vs 99132


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet 2109193503/2700
celá částka 3396 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 07:17, před 6 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl (zrušený zájezd), jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 13:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.