Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#28933POKUTA ZA NEVRÁCENÍ ZAŘÍZENÍ

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Veronika Ševčíková

Znění stížnosti

od pátku řeším :
Obdržela jsem upozornění a upomínku, ze jsem nevrátila zařízení. Veškeré poplatky včetně pokuty za předčasne zrušení smlouvy jsem uhradila vždy v řádném termínu. Zařízení jsem dle pokynu vrátila včas a kompletní. Zařízení jsem odeslala 5.10. , dne 10.10. mi byla zaslána sms-Vazeny kliente, potvrzujeme Vam, ze jsme prave obdrzeli Vami vracene zarizeni ze smlouvy 4726874 sluzeb (Digitalni TV/Internet/Telefon) SN: DEAP72841E09. Vase UPC.Celý víkend se dohaduju s pracovníky UPCpokaždé dostanu odpověd od někoho jiného a samozřejmě takovou, aby se mě hned zbavili. Ale najednou 14:41 hurá,mám konečně potvrzeno, že je vš ok, že chyba vznikla na VAŠI straně.Dnes po příchodu do práce se nestačím divit, na pracovním mailu(úplně jiném, než na kterém jsem celý víkend komunikovala) mam info, že teda nakonec zase ne, že jsem zařízení nevrátila.Nevím, jestli si děláte z lidí blázny. V posledním mailu už žádám o předání na nadřízeného,tohle nemá obdoby. Pod číslem sml.4726874 je možné vyžádat celou kominukaci,příp. mám k dispozici. Měla jsem společnost UPC za poctivou firmu, ale tento zážitek je teda řádný.


Produkt

vrácení zařízení


Požadované řešení

storno naúčtované upomínky, potvrzení o řádném ukončení smlouvy a omluva za ztrátu mého času


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 09:46, před 6 lety

Je-li věc (zařízení) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitelka povinna tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Žádá-li společnost zaplacení poplatku, musí prokázat, že na něj má nárok.

Více informací ohledně problematiky vrácení modemů je mimo jiné možné vyhledat v našem starším článku publikovaném na webových stránkách https://www.dtest.cz/clanek-1618/kauza-nevracenych-modemu-upc-vzor-soudniho-podani-zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2019 14:02, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky důkladně prověřila. Během šetření se ukázalo, že klientka sice vrátila modem označený číslem DEAP72841E09, nedošlo však k vrácení CA modulu s kartou.

V rámci proklientského přístupu bylo toto zařízení z účtu klientky odebráno a žádné další poplatky za jeho nevrácení nebudou požadovány. Společnost UPC věří, že se stížnost podařilo dořešit ke spokojenosti klientky.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.1.2019 14:04, před 6 lety


Veronika Ševčíková

Hodnocení:

Komentář: děkuji za vyřízení