Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V případě, že se jedná o opravu výrobku po uplynutí záruční doby, není výrobce povinen garantovat dostupnost náhradních dílů.
Tato povinnost mu není dána ani při běhu záruky, avšak v této době má prodávající povinnost reklamaci vyřídit ať už opravou, popř. dodáním nové věci bez vad. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitel odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.