Společnost


Robert Nezval

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28939Odstoupení od smlouvy pro neodstranitelnou vadu u opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Markéta Tůmová

Znění stížnosti

Dobrý den,
firmě byla zadána zakázka "povolení kozaček o cca 2 cm po obvodu" v srpnu 2018, ústně sjednaná cena opravy 200 Kč. Po opakovaných urgencích byla 25. 10. zkouška obuvi, kde jsem upozornila, že všitý klín je velký a boty jsou velice volné a neodpovídají mému zadání. Zakázka byla vydána 28. 11. za 300 Kč, oproti ústně sjednané ceně 200 Kč.
Následně bylo zjištěno, že vypárané stehy zůstaly v kůži a byly zapatlané ševcovským lepidlem k obuvi, nové stehy jsou nepravidelné a křivé. Podšívka v místech, kde je zhotovitel nezvládl prošít byla dolepena opět lepidlem. Boty v pořizovací hodnotě 3000 Kč považuji za zničené a požadovala jsem v reklamaci odeslané dne 6. 12. 2018 vrácení plné úhrady za "opravu" 300Kč do 7 dnů na účet č. (viz referenční údaj).

Na reklamaci zhotovitel dosud nereagoval.


Produkt

Předmět činnosti: Opravy obuvi, brašnářských a podobných výrobků


Požadované řešení

Vrácení plné úhrady za "opravu" 300Kč do 7 dnů na účet č. (viz referenční údaj).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 12:54, před 6 lety

Ustanovení § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku říká, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Ustanovení § 2615 občanského zákoníku říká, že dílo má vadu, neodpovídá-li smlouvě.

Ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele říká, že „reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.“ V takovém případě by mohla spotřebitelka odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 21:30, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.