Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2894Nevyřízená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2014, před 11 lety

Lucie Fuchsová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 29.3.2014 jsem objednala zboží na www.kosmetix.cz a ještě tentýž den jej zaplatila bankovním převodem. Do dnešního dne jsem zboží neobdržela. Psala jsem do jejich formuláře i na na emaily, které jsem našla na www.eveline.eu a už jednou mi na těchto emailech pomohli, ale bez jakékoli odpovědi.


Produkt

179001 • Jemný dvoufázový odstraňovač make-upu 3v1 • 1ks x 66.75 Kč • 66.75 Kč 105905 • Hroznový olej + Oliva – intenzivní denní krém • 1ks x 51.75 Kč • 51.75 Kč 105906 • Hroznový olej + Žen-Šen – koncentrovaný noční krém • 1ks x 51.75 Kč • 51.75 Kč 101187 • Zpevňující a vyhlazující tělové mléko bioHyaluron • 1ks x 96.75 Kč • 96.75 Kč 100596 • KROK 1 - Antibakteriální gel Pure Control • 1ks x 74.25 Kč • 74.25 Kč 102844 • Krém na popraskané paty • 1ks x 74.25 Kč • 74.25 Kč 170106 • Řasenka GIGANTIC VOLUME • 1ks x 89.25 Kč • 89.25 Kč 999202 • Igelitová taška Eveline Cosmetics • 1ks x 4.00 Kč • 4 Kč


Požadované řešení

Žádám o poslání objednaného zboží nebo vrácení peněz zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2014 11:28, před 11 lety

Pokud byla kupní cena již uhrazena, má kupující právo na dodání objednaného zboží. Doporučujeme prodávajícího písemně vyzvat k dodání zboží a určit mu k tomu přiměřenou lhůtu. V oznámení je možné uvést, že tato dodatečná lhůta nebude již prodloužena. V takovém případě dle ustanovení § 1978 odst. 2 zák.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že marným uplynutím lhůty se smlouva považuje za zrušenou. Prodávající bude následně povinen vrátit zaplacenou kupní cenu. Jestliže ji nevrátí ve stanovené lhůtě, bude nutné se domáhat tohoto nároku u příslušného soudu. Nejprve je však nutné prodejce informovat o tomto kroku předžalobní výzvou.
Na předmětnou společnost evidujeme více obdobných stížností. Z tohoto důvodu doporučujeme podat i trestní oznámení na Policii ČR nebo státní zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:19, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 09:47, před 11 lety


Lucie Fuchsová

Hodnocení: