Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
přes Vaší společnost jsem objednala doručení balíku poprvé a naposled.
1. email (dnes byla expresní balíkové službě Geis Parcel CZ s.r.o. předána zásilka č. 06028256485.)
2. dne 11/12 mi volal řidič v 14:07, že je před barákem a má pro mě balík. Sdělila jsem mu, že bohužel nejsem doma a kam mi balíček může dát. Zeptal se, kdy budu doma, že bude v blízkosti kolem 16h a já, že v 16h se můžeme sejít u mě a takto jsme se domluvili, že si ještě můžeme zavolat. Bohužel od té doby mi řidič nezvedl telefon, nereagoval na moje zprávy. Žádný vzkaz ve schránce, informace kde se balík nachází. Napsala jsem tuto informaci na Váš email.
3. 11. 12. 2018 v 17:27 - Email z Geisu byl přeposlán na příslušné oddělení z Geisu. 12. 12. 2018 16:01:36 píši znovu email, že se mi nikdo neozval a kde je můj balíček. 13. 12. 2018, 12:05 zásilka zůstala z kapacitních důvodů na doručující pobočce v Ústí nad Labem.
Nezlobte se na mě ale toto není informace, kterou jsem žádala - respektivě a co s tím, že je v Ústí někde?
4. Dne 12/12 jsem již kontaktovala dodavatele po mém telefonátu na Geis, kde mi sdělili, že balíček nemůže být doručen protože není správně zabalen. Zaprvé jste tedy balíček neměli přijmout od dodavatele a zadruhé řidič už jednou u mě s balíčkem byl tak nevím co se na balíčku změnilo k druhému doručení?
5. Dne 13/12 dodavatel mluvil s Geis a domluvili dodání na pátek 14/12. + email z Geis - doručující pobočce předávám urgenci dnešního doručení zásilky.Zároveň je prosím, aby Vás řidič po naložení kontaktoval a domluvil se na doručení zásilky.
6. Samozřejmě v pátek 14/12 se mi nikdo neozval a balíček doručen nebyl. Informovala jsem 2x Geis a bohužel bez odpovědi.
7. Dnes 17/12 mi Geis napsal email bohužel z provozních důvodů nebyla zásilka naložena na rozvoz. Doručení proběhne v nejbližším možném termínu.Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme. - To opravdu nemyslíte vážné? Toto je automatická odpověď a neřeší mojí situaci, kdy je jako nejbližší termín a jaké provozní důvody?
8. Laskavě žádám, aby mi byl balíček co nejdříve doručen - DNES!
Spolupráce s Vaší společností je otřesná a dle stížností níže vidím, že nejsem jediná. Dobré jméno si opravdu nebudujete.
Číslo na řidiče, kterému jsem snad stokrát volala a psala zprávy *** - asi neumí zvednout telefon a alespoň mi říct ať ho neotravuji už!!!!
děkuji za vyřízení stížnosti, Vaše pracovníky jsem již informovala, že bez stížnosti se to bohužel neobejde.
děkuji Beranová Vendula
NEDORUČENÍ ZÁSILKY, KOMUNIKACE 1 TÝDEN S GEIS
DORUČENÍ BALÍČKU DNES 17/12 a vyjasnění situace!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.