Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28943Nevhodné chování průvodčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Diana Míková

Znění stížnosti

Jela jsem 13.12.2018 rychlíkem v 19:01 z Českých Budějovic do Tábora a paní průvodčí mi nechtěla uznat ISIC slevu a neustále na mě křičela, že musí mít zezadu tzv. hologram (??? ) a absolutně nerespektovala platnost ISIC (ta je až do prosince roku 2019). Bohužel nevím, jak se jmenuje. Měla dlouhé blonďaté vlasy. To nejspíš mluví v tomto případě za vše.


Požadované řešení

Žádám důkladné proškolení průvodčích, obzvlášť této paní, a to nejen o tom, co má na průkazech být, ale i o slušném chování. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 12:10, před 6 lety

Studenti s platným průkazem ISIC nebo platným žákovským průkazem (žákovský průkaz ověřují na počkání i ČD) si mohou koupit jízdenky se slevou 75 % z obyčejného a zpátečního jízdného ve 2. třídě. Se slevou 75 % si mohou zakoupit i traťové jízdenky pro pravidelné dojíždění po zvolené trase. Sleva se již neváže na místo bydliště ani studia uvedené na žákovském průkazu a je možné ji využít po celé ČR. Zároveň je možné slevu využít i o prázdninách bez jakéhokoliv časového omezení. Při kontrole jízdenek ve vlaku je nutné průvodčímu předložit platný průkaz ISIC nebo platný žákovský průkaz, bez kterých není možné využít slevu 75 %.

Na webové stránce https://www.cd.cz/info/aktuality/-31126/ jsou vyobrazeny uznávané průkazy.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.