Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, psala jsem si o heslo k samoobsluze,které jsem zapomněla.Po zadání telef.čísla mi systém sdělil,že číslo nelze identifikovat.Jak je to možné?Nedávno jsem si dobíjela sim kartu.Děkuji za odpověď.
Nokia 3310
Požaduji vyřešit problém ,pokud je telefon odposloucháván,žádám veškeré informace.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.
Dobrý den, paní Tesařová,
rádi Vám pomůžeme získat nové administrátorské heslo.
Jestli se Vám nedaří obnovit heslo online cestou, doporučuji kontaktovat operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77. Na těchto číslech se dovoláte do Hlasové samoobsluhy, ze které se spojíte s operátorem, když zadáte třikrát chybné heslo. Operátor Vás ověří náhradním způsobem, a když bude vše v pořádku, pošle Vám nové administrátorské heslo SMSkou.
Co se týče případného odposlouchávání, na základě platných právních předpisů Vám nemůžeme sdělit informace o tom, zda jste nebo nejste odposlouchávána ze strany státních orgánů. Pokud máte podezření, že jste odposlouchávána v rozporu se zákonem, obraťte se prosím na Stálou komisi pro kontrolu použití odposlechu a záznamu telekomunikačního provozu, použití sledování osob a věcí a rušení provozu elektronických komunikací prostřednictvím adresy:
Parlament České republiky
Poslanecká sněmovna
Stálá komise pro kontrolu použití odposlechu a záznamu telekomunikačního provozu, použití sledování osob a věcí a rušení provozu elektronických komunikací
Sněmovní 4
118 26 Praha 1
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.