Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#28954Neidentifikovatelné telefonní číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Irena Tesařová

Znění stížnosti

Dobrý den, psala jsem si o heslo k samoobsluze,které jsem zapomněla.Po zadání telef.čísla mi systém sdělil,že číslo nelze identifikovat.Jak je to možné?Nedávno jsem si dobíjela sim kartu.Děkuji za odpověď.


Produkt

Nokia 3310


Požadované řešení

Požaduji vyřešit problém ,pokud je telefon odposloucháván,žádám veškeré informace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 14:29, před 6 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2019 17:53, před 6 lety

Dobrý den, paní Tesařová,

rádi Vám pomůžeme získat nové administrátorské heslo.

Jestli se Vám nedaří obnovit heslo online cestou, doporučuji kontaktovat operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77. Na těchto číslech se dovoláte do Hlasové samoobsluhy, ze které se spojíte s operátorem, když zadáte třikrát chybné heslo. Operátor Vás ověří náhradním způsobem, a když bude vše v pořádku, pošle Vám nové administrátorské heslo SMSkou.

Co se týče případného odposlouchávání, na základě platných právních předpisů Vám nemůžeme sdělit informace o tom, zda jste nebo nejste odposlouchávána ze strany státních orgánů. Pokud máte podezření, že jste odposlouchávána v rozporu se zákonem, obraťte se prosím na Stálou komisi pro kontrolu použití odposlechu a záznamu telekomunikačního provozu, použití sledování osob a věcí a rušení provozu elektronických komunikací prostřednictvím adresy:

Parlament České republiky
Poslanecká sněmovna
Stálá komise pro kontrolu použití odposlechu a záznamu telekomunikačního provozu, použití sledování osob a věcí a rušení provozu elektronických komunikací
Sněmovní 4
118 26 Praha 1

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 09:18, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 06:25, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.