Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, vždycky jsem doufal, že o "šmejdech" uslysím jen v TV, ale bohužel T-Mobile zaměstnanci mě z tohoto omylu vyvedli.
Mám babičku, která žíje v Neveklově, já bydlím v Praze. Babičce přisla sms, že se blíží konec její smlouvy, tak když měla cestu do Benešova stavila se na pobočce, kde s ní sepsali novou smlouvu. Hmm sepsali je trochu obchodně řečeno, přesněji jí řekli, že jestli nechce paltit majlant až jí skončí výhodný tarif tak musí ihned podepsat smlouvu novou, ale ta bude na 900 kč měsíčně, s tím nesouhlasila, ale jelikož dva páni (jeden z nich manažer prodejny - takže mě prosím neposílejte za ním) na ní dělali nátlak, a že si o Vánocích nezavolá (což na to že jí smlouva končí na konci ledna je trošku ještě lež že), tak nakonec souhlasila s tarifen za 429, ale ke kterému si musí vzít mobil jinak to nejde (rozumějte smartphone, který je jí s prominutím na hovno, protože víme jak to funguje se staršími lidmi a smartphony). Volal jsem na linku T-Mobile (dnes v pátek dopoledne), kde mi řekli že se to musí řešit na pobočce, bohužel si nemohu jen tak pro srandu v pracovní den zajet do Benešova poslal jsem tam babičku, ať když to nebudou chtít zrušit/změnit ať mi zavolá. No volala mi až když odtatud odcházela celá roztřesená, protože oba páni opět prostě ze svojí pozice virtuální moci na ní tlačily, slova jako helejte pani jestli si nechete na Vánoce volat tak to můžeme zařídit, policajty klidně zavolejte to sou naši kamarádi, tak jim vysvětliuje že nový telefon neumí ovládat, a že mi zavolá, jenže v tu chvilku ji pan manžer vytrhl telefon z ruky a že jí to vymění do starého - takže minezavovala, pak jí říká, že jí dá pokutu, ale stylůem ne jako helejte paní když zaplatíte pokud tak můžete mít pokoj od nás, ale stylem a zaplatte když jste blbá a budete mít po Vánocích. No....takže jako nevím, nějaká pokuta je mi volná, ale tohle chování kdy babička se bojí k nim znovu jít - což se jí nedivím, je dost nepřijatelné. Předpokládal bych že se zaměstnanci T-mobile budou snažit zákazníkum pomoci (a hlavně těm starším co tomu nerozumí), ne zneužít jejich neznalosti. Takže moja otázka co mohu dělat dále ? Nechci to řešit trestním oznámením, protože by musela babička opět někam běhat, bylo by to na dlouhé tahanice a ty peníze mi opravdu za to nestojí za ty zkažené Vánoce. Rád bych to vyřešil nějakou rozumnou cestou bez šikanování.
Jedná se o pobočku v Benešově u Prahy, jména pánu bohužel nemám, protože nebyly tak ochotni aby je zdělili.
Předem děkuji Martin Stránský
T-Mobile odpověděl mailem, že je to nezajímá a že si babička má zajít na onu pobočku - takže mě poslali někam - neboli toto chování svých zaměstnanců potichu schvalují.
Žádné, TMobile odpověděl mailej, že je to nezajímá a že si babička má zajít na onu pobočku, takže to píši sem, jen aby to někde viselo, a dostalo se mi trochu zadostiučinění.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj (že babička nebude moci o Vánocích telefonovat, pokud smlouvu neuzavře), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.