Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28956Jak se dozvím, kdy mi pošta opravdu doručí balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Petr Lebeda, Ing.

Znění stížnosti

V sobotu ve 14:06 jsem dostal mail a SMS se sdělením, že téhož dne mi bude pošta doručovat balík DR9425708141C. Zaradoval jsem se, v aplikaci PoštaOnline mi naskočily dodatečné údaje - na modré ploše s obrázkem balíku text Zásilka je nyní doručována na určenou adresu nabídka "zavolat doručovateli" a "zobrazit zásilku", a také poznámka "Doručování zásilky v rámci odpoledního doručování" Přečetl jsem si, že bude zásilka doručena nejpozději v 19 hod.
Ve 20 hod. jsem pochopil, že asi nebylo v silách pracovníků stihnout uvedenou hodinu. Zkusil jsem tlačítko "Zavolat doručovateli" a držel sluchátko u ucha dokud nepřestal vyzváněcí tón.
V neděli se nic nedělo, to se nedoručuje ani v mimořádných situacích, jako je vánoční provoz - pošta přece není obyčejná prodejna.
Dnes ráno jsem se podíval na aplikaci a zjistil jsem, že se nic nedělo. Na hlavní straně stejný nápis, na listu podrobností také nic nového. Zkusil jsem zavolal doručovatele, třeba mi poví, co bude následovat. Fungoval stejně jako včera. Čekal jsem do oběda, zda nepřijde nová informace kdy se balíku dočkám, ale nic. Vyhledal jsem provozovnu, která podle internetu měla balík doručovat, dvakrát zavolal na dva telefony, ale ani muk, jen vyzvánění. Tak jsem v nejistotě, jestli a kdy si můžu dojít nakoupit, abych balík nezmeškal.
Doufám, že se ke mně někdy ten balík dostane. Vím, že vánoční provoz poštu silně zatěžuje, ale skutečnost, že nejsou pro klienty důležité informace je taky zlá. Pošta má silnou konkurenci a neměla by jí vytvářet podmínky.


Produkt

DR9425708141C


Požadované řešení

Je-li to ve vašich silách, zkuste zjistit, odpověď na otázku v nadpisu.
Bude-li to ve vašich silách zkuste zajistit aby zákazníci dostávali pravdivé informace o tom, kdy mohou zásilku čekat, v případě bude-li pro objektivní skutečnost nutné dodání zásilky odložit aby dostali nový a to pravdivý termín.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 10:24, před 6 lety

Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman f

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.