Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Mou zasilku meli dorucit 17,12,2018 mezi 8 a 9 rano coz mi bylo zdeleno sms v 8 rano takze jsem mela dost casu informovat ridice s mob.cislem 729 319 553 kde se budu tudiz nachazet nebo kdo mou zasilku preveme..Po cca hodinovem snazení se ridici dovolat jsem zjistila ze je zasilka ulozena 15 km daleko a ceka na vyzvednutí !!! Nestalo se m to bohuzel poprve!!! zaplatim si sluzbu kterou ani nedostanu a jeste si priplatim za benzin a svuj cas abych si zasilku vyzvedla kvuli neochote ridice zvednout telefon !!!!
zasilka dne 17,12,2018 cislo zasilky 40350661887 a cislo řidice ktery nekomunikuje 729319553
dorucení zasilky ci vracení penezni casty
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.