Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#28959Nedodaná předem zaplacená zásilka, dodán pouze 1 ks zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Zdeňka Pokorná

Znění stížnosti

Dne 2. 12. 2018 jsem si objednala v e-shopu společnosti Lidl v.o.s. sukni zn. Esmara - 2 ks, po 169 Kč. Přišla mi potvrzená objednávka s tzv. předběžným datumem dodání 10. 12. Zásilka přišla ve stanoveném termínu, ale byla v ní pouze jedna sukně. Faktura přišla vystavená pouze na jednu sukni zn. Esmara. Přišlo mi upozornění v sms, že je objednávka rozdělena do "více zásilek". Bohužel bez náhradního termínu dodání. Zboží bylo řádně zaplacené předem platební kartou.
E-shop má sukni stále ve své nabídce, ve velikosti, kterou jsem si objednala. Napsala jsem dotaz na stránky Lidl v.o.s. do rubriky Kontakt. Odpověď nepřišla žádná. Na zákaznickou linku se není možné dovolat, neboť hovor je automaticky ukončen. Na mém osobní učtu společnosti Lidl není uvedená moje objednávka ze dne 2. 12., ani informace, kdy bude doručena druhá sukně.
----------------------------------------------
2 x ESMARA® Dámská maxi sukně
Velikost:M (40/42), Barva:černá
Číslo výrobku: 100237315008
Předběžné datum dodání: 10.12.2018
Jed. cena Cena
169,00 Kč 338,00 Kč

Základní cena za přepravu:
69,00 Kč 69,00 Kč


Cena: 407,00 Kč

Způsob platby: Platba platební kartou


Produkt

sukně Esmara č. výrobku 100237315008, černá barva, celkem 2 ks


Požadované řešení

Dodání do 21. 12. včetně nebo vrácení peněz na bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2018 11:53, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží v souladu s učiněnou objednávkou. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2018 13:34, před 6 lety

Dobrý den, paní Pokorná,

mrzí nás, že jste zboží nedostala pohromadě a za průtahy kolem Vaší objednávky se Vám omlouváme. V předvánočním čase je náš sklad i zákaznická linka plně vytížená, proto je dobře, že jste se na nás obrátila zde. Váš dotaz ihned postoupíme odpovědným kolegům ze zákaznické linky, kteří se Vám co nejdříve ozvou a poskytnou Vám informaci o stavu Vaší objednávky či zásilky.

Děkujeme za trpělivost a přejeme krásné svátky. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:34, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 09:06, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.