Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
dne 15.12. 16.12. a 17.12.2018 mně bylo účtováno 29Kč/24hod.v celkové výši 87,-Kč za připojení k internetu a odečteno z mého kreditu. Dne 17.12.2018 mně byla po jednání s 02 aktivována ochrana před nechtěným placeným připojením k internetu v EU.Vzhledem k tomu,že mnou požadované vrácení peněz
nebylo akceptováno,podávám tuto stížnost.
myPhone 7300 723478309
budu spokojen,pokud částku mně vrátí na kredit,
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
celý případ jsem kontroloval. Zjistil jsem, že k připojení k internetu na čísle skutečně došlo, účtování je proto zcela správné. Nastavení upozornění na placený přístup k internetu už podobným případům zabrání.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: