Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#28968Neoprávněné účtování za připojení k internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Jiří Blažek

Znění stížnosti

dne 15.12. 16.12. a 17.12.2018 mně bylo účtováno 29Kč/24hod.v celkové výši 87,-Kč za připojení k internetu a odečteno z mého kreditu. Dne 17.12.2018 mně byla po jednání s 02 aktivována ochrana před nechtěným placeným připojením k internetu v EU.Vzhledem k tomu,že mnou požadované vrácení peněz
nebylo akceptováno,podávám tuto stížnost.


Produkt

myPhone 7300 723478309


Požadované řešení

budu spokojen,pokud částku mně vrátí na kredit,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2018 10:07, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2018 12:11, před 6 lety

Dobrý den,

celý případ jsem kontroloval. Zjistil jsem, že k připojení k internetu na čísle skutečně došlo, účtování je proto zcela správné. Nastavení upozornění na placený přístup k internetu už podobným případům zabrání.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2018 13:17, před 6 lety


Jiří Blažek

Hodnocení: