Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 29.11. Okolo 18:00 hod jsem objednala Uber
Toyota avensis 5AA 4459. Řidič 2 klienty z Praha 10, metro Skalka vůbec nedovezl i přes přesné instrukce. Poté nezvedal vubec mobil.Z účtu mi bylo staženo 55 kč. Vždy jsem uber měla ráda, ale toto mě naštvalo. S uberem končím.
Vrácení 55 kč na můj účet. Platba na uber účet mi byla stažena z mého účtu 3.12.2018
|
Tweet |
Pokud byla služba naúčtována neoprávněně, bude vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele, a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že mu byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.