Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28975Čekam na zasilku uz 16 dnu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2018, před 6 lety

Joanna Fendrychova

Znění stížnosti

Vic jak 2 tydne cekam na zasilku cislo 40757175114 na ni cekam. 5.12.18 ve 4 rano prisel mi email ze PPL zasilku ma a bude dorucovat. 6.12 jsem kolem 10.30 volala a ptala se kdy bude dorucena. Pani rikala ze byla dorucovana 5.12 kolem 12h. Byla jsem v ten cas doma a domofon funguje tak nevim proc ridic nevolal. Pani dala mi cislo na ridice (730811351) tak jsem hned mu volala a prosila aby zasilku dorucil nasledujici den po 12h. Rikal ze je tady kolem nas vzdy po 12h a ze ji doruci a pokud na domofon se nedosvoni bude volat na telefoni cislo. 7.12. byla jsem doma 11-18h a NIKDO nezvonil ani na domofon ani na telefon. V 17 h volala jsem ridici, mel vypnuty tel. psala jsem sms a nikdy nedostala odpoved. V 17.12 tak jsem volala na infolinku a ptala: prej u nas byl !?! Tak jsem se s pani domluvila ze zasilku poslou na parcelshop protoze nemuzu se domluvit s ridicem. Pani to na infolince zaznamenala a prisel mi email ze zasilka bude dorucovana do parcel shopu. To bylo 7.12 1 dnes je 17.12! Nic se porad nedelo tak ve stredu 12.12 v 15.21 volala na infolinku a ptala proc zasilka porad neni dorucena. Pani rikala ze nevi proc a ze se uz prej dorucovalo na moji adresu. vysvetlila jsem ji co se stalo a ze jsem se s ppl domluvila v patek ze zasilka bude dorucena do parcel shopu. Pani rikala ze jo, bude dorucena ve ctvrtek nebo patek a nebo, pokud z nejakeho duvodu to nebude mozne budete me kontaktovat. Nemam info o tom aby zasilka byla v parcel shopu ani nikdo me porad nekontaktoval. Dnes 17.12 opet psala jsem email a zas bez odpovedi. Nevim co mam delat aby mi zasilka byla dorucena! Stacilo mi zavolat na tel pokud ridic neumel spravne zazvonit na domofon (instrukce jak zvonit je u domofonu). Doma jsem byla kdy zasilka mela byt dorucena a ted spolecnost dela mrtveho brouka a ja ze 4 detma nemam jak se dopravit na nejake depo mimo Prahu a jen tratim nervy. Je to dulezita a draha zasilka kterou potrebuju mit dorucenou co nejrychlejc. Bohurel jakakoliv snaha se ze spolecnosti lidsky domluvit nefunguje:(
Reklamace ani kompensace ani necekam. I kdyz by to bylo slusne vratit penize za dopravu a komunikaci s PPL.Ale hlavne chci moji zasilku a to pred Vanocama protoze je to dulezity darek ( a proto byl objednan dopredu)!


Produkt

zasilka cislo 40757175114


Požadované řešení

Reklamace ani kompensace ani necekam. I kdyz by to bylo slusne vratit penize za dopravu a komunikaci s PPL.Ale hlavne chci moji zasilku a to pred Vanocama protoze je to dulezity darek ( a proto byl objednan dopredu)!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2018 08:33, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.