Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28977Nerespektování dámského kupé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

Drahomíra Kvapilová

Znění stížnosti

Průvodčí neupozornila muže, který si přisedl do dámského kupé v ranním vlaku.


Produkt

18.12.2018 Ex121 Valašský Expres kolem 6:00


Požadované řešení

Bylo by vhodné důsledné dodržování personálem, jinak taková služba postrádá smysl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2018 08:27, před 6 lety

Dámské oddíly patří k řadě specifických oddílů, které ČD nabízejí téměř ve všech vlacích kategorie EC a Ex. Tyto oddíly byly stejně jako například klidové oddíly zavedeny na základě podnětů ze strany našich cestujících. Oddíly pro dámy jsou umístěny vždy ve vozech 2. třídy v blízkosti služebního oddílu a jsou v průběhu jízdy častěji kontrolovány vlakovým personálem. Určeny jsou pouze ženám a dívkám, a to především těm samostatně cestujícím. Možnost zakoupení místenky do tohoto specifického oddílu se připravuje.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.