Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Průvodčí neupozornila muže, který si přisedl do dámského kupé v ranním vlaku.
18.12.2018 Ex121 Valašský Expres kolem 6:00
Bylo by vhodné důsledné dodržování personálem, jinak taková služba postrádá smysl.
|
Tweet |
Dámské oddíly patří k řadě specifických oddílů, které ČD nabízejí téměř ve všech vlacích kategorie EC a Ex. Tyto oddíly byly stejně jako například klidové oddíly zavedeny na základě podnětů ze strany našich cestujících. Oddíly pro dámy jsou umístěny vždy ve vozech 2. třídy v blízkosti služebního oddílu a jsou v průběhu jízdy častěji kontrolovány vlakovým personálem. Určeny jsou pouze ženám a dívkám, a to především těm samostatně cestujícím. Možnost zakoupení místenky do tohoto specifického oddílu se připravuje.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.