Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již třetí týden řeším přes telefon s pracovníky O2 problém se signálem televize a internetu ( internet funguje pouze u zařízení připojených přes kabel, wifi jede jen někdy i když modem ukazuje, že je funkční ). Byla diagnostikována chyba u koncového zařízení. Bylo mi doporučeno modem reklamovat. Bohužel na zapůjčeném modemu se problém opakuje ( tak že reklamace bude asi bezdůvodná a někdo ji bude chtít zaplatit ). Vyměnil jsem rozbočovač ( splitter ) na další doporučení operátora a problém je pořád. Opět jsem kontaktoval pracovníky O2 a opět byla diagnostikována chyba na koncovém zařízení. Mezi tím jsme zjistili, že když náhodou funguje wifi, tak se "seká" obraz televize. Z toho co jsme zjistili je problém s největší pravděpodobností ve slabém signálu. Upozorňovali jsem i na to, že před měsícem nedaleko překopli telefonní kabel a od té doby se objevují tyto problémy.... Mezi tím nám došla omluvná SMS, že byl slabší signál, že nám dávají další programy TV zdarma.... Dosud žádná snaha o vyřešení problému. Když zavolám přes den na operátora, tak mi řekne, že musím být u zařízení a plnit jeho pokyny..., když si domluvíme telefonát v odpoledních hodinách, tak už se nikdo neozve a večer se nejde na operátora dovolat....
Vyřešení problému ( ještě před Vánoci ) a finanční náhrada
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že nepomohl ani náhradní modem, bude muset být chyba někde jinde. Na vaší přípojce jsem dohledal velké množství rozpadů připojení. O situaci jsem tak informoval techniky, kteří vás budou brzy informovat ohledně dalšího postupu.
Jakmile bude vše vyřízeno, můžete nám dát vědět a domluvíme se rovněž na reklamaci vyúčtování.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Problém se částečně vyřešil použitím třetího modemu, kdy již nedochází k úplným výpadkům internetu a TV, ale jen k chvilkovému "zamrzání" internetu při větším zatížení ( např. sledování YouTube nebo filmů ). Největší zpomalení internetu pozoruji po 21.00h večer. Je možné, že současně s výměnou modemu došlo k i k nějakým krokům ze strany O2, ale to nedokáži posoudit.
Reklamovaný modem nám byl vrácen s vyjádřením, že je v pořádku, tak že závada musela být nejspíš někde na lince.
Děkuji za doplnění.
Kolegům z oddělení reklamací jsem celou záležitost předal. Nadále platí, že se vám ještě ozveme.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: