Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.4.2014 mne doma navštívili obchodní zástupci Vaší společnosti,kteří vystupovali jako zástupci firmy E-ON,které jsem zákazníkem.Sdělili mi,že firma E-ON přechází zpět do českého vlastnictví a s ohledem na to dochází k uvolnění,resp.snížení tarifů za el.energii.Tímto klamavým jednáním mě uvedli v omyl,takže jsem jim poskytla k nahlédnutí mé poslední vyúčtování za elektřinu,přes mé výhrady,že uvedenou fakturu má firma E-ON k dispozici.Během rozhovoru si stihli uvedenou fakturu naskenovat,aniž bych k tomu poskytla souhlas.Současně jeden z nich vyplňoval formulář s mými údaji,po jehož zhlédnutí jsem zjistila,že se jedná o novou smlouvu na odběr el.energie s Vaší firmou.Po tomto zjištění jsem samozřejmě požádala,aby vymazali mé údaje,které neprávem získali- o uzavření nové smlouvy absolutně nemám zájem.Bohužel toto odmítli s tím,že to nejde.Požaduji písemné potvrzení o vymazání mých údajů z Vaší databáze,protože mám vážné obavy z možného zneužití v budoucnu./například uzavření nové smlouvy bez mého vědomí/.Chování Vašich prodejců překračuje meze dobrých mravů a čestného obchodního jednání/zjednodušeně podvod/.Mám k dispozici kontakt na jednoho z prodejců,kteří mě navštívili,takže v případě potřeby Vám jej sdělím.
Prosím o písemné vyjádření k celé události a potvrzení o vymazání mých údajů/včetně čísla odběr.místa atd/.V opačném případě se obrátím na svého právního zástupce a budu toto vymáhat dále.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti
Písemné potvrzení mého požadavku.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme zaslat písemně společnosti žádost o odstranění osobních údajů z databáze dle § 21 zákona o ochraně osobních údajů. V případě, že by se tak nestalo, doporučujeme podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů, který by mohl společnost za porušení tohoto zákona sankcionovat.
Dobrý den paní Nováková,
stížnost neobsahuje dostatek údajů pro dohledání Vašeho zákaznického čísla, na Váš požadavek tedy nelze adekvátně reagovat. Prosím o doplnění a obratem Vám zašleme bližší informace.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Monika Schneiderová
Stížnost uzavíráme z důvodu neposkytnutí potřebné součinnosti spotřebitelem.