Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.12. 2018 jsem u Vás přes internet objednal zboží, objednávka č. 331720180, termín dodání mi nebyl určen.Částku 1 688,- Kč za objednané zboží jsem zaplatil dopředu převodem na váš účet dne 10.12.2018. Do dnešního dne mi zboží nebylo doručeno, nikdo z Vašeho obchodu mě žádným způsobem nekontaktoval a telefonní číslo, které uvádíte na svých webových stránkách je z technických důvodů mimo provoz. Provedl jsem 5x dotaz na emailové adresy Vaší společnosti info@rajpradla.cz, reklamace@rajpradla.cz a marketing@rajpradla.cz, ale bohužel jsem neobdržel vůbec žádnou odpověď. Stav mé objednávky se nemám jak zkontrolovat. Prosím o vyřešení mé záležitosti.
Produkt
Požadované řešení
Dámský župan Gorteks Lilian/SZL Dámský župan Gorteks Lilian/SZL PIN/36, Noční košilka Dkaren Klara Noční košilka Dkaren Klara WHIECR/M, Dámské pyžamo Livia Corsetti Timea LC 90022 Dámské pyžamo Livia Corsetti Timea LC 90022 AAA/M
Prosím ihned o zaslání zboží, v opačném případě vrácení zaplacené částky. Řešení mi sdělte na email případně mě lze kontaktovat na telefonu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.