Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
Při objednávce kde bylo veškeré zboží skladem mi bylo po čtvrtém dni ne-komunikace od Mall CZ napsánou automatickou zprávou, že se omlouvají ale zboží nelze doručit. Po víc jak týdnu jsem několikrát urgoval situaci. Na stížnost přes webový formulář mi nebylo vůbec odpovězeno a nedostal jsem odpověď a ni na to proč mi bylo hned druhý den po objednávce otravně voláno pro nabídku prodloužení záruky aniž bych někde k tomuto dal souhlas.
PS: Na otravné volání ,,šmejda,, prodejce prodloužené záruky mají volné oddělení ale aby mi někdo zodpověděl na moje otázky nebo zavolal proč zboží není k vyzvednutí, tak to mají moc práce!!! Velice tento shop nedoporučuji.
Zboží skladem není skladem.
S úctou a přáním příjemného dne
M. Kratochvíl
Nedodání zboží a pak absolutní ignorace ale na otravování voláním pro prodlouženou zárukou čas mají.
Když se člověk dožaduje alespoň obyčejné omluvy a několikrát to musí urgovat a p. Zelínková odpoví, že již se za veškeré komplikace omluvili (omluva vygenerovanou automatem s tím, že se omlouvají za nedostupnost zboží a to bez jakékoliv reakce na mojí stížnost.) je opravdu špatné jednání se zákazníkem! Asi paní šetří opravdu omluvami........
|
Tweet |
Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kratochvíle,
je mi velice líto, že jste se setkal s touto nepříjemnou zkušeností při nákupu u naší společnosti.
Rádi bychom Vám zaslali vhodnou kompenzaci za komplikace, které Vám byly způsobeny a obdržíte ji do emailu, který jste v objednávce uvedl.
Pevně věřím, že se již podobná situace nebude opakovat a budeme velice rádi, pokud se rozhodnete nám dát ještě jednu šanci.
Děkuji za Vaše pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.