Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#28983Průtahy dodání a jednání Klienského centra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

Milan Kratochívl

Znění stížnosti

Dobrý den
Při objednávce kde bylo veškeré zboží skladem mi bylo po čtvrtém dni ne-komunikace od Mall CZ napsánou automatickou zprávou, že se omlouvají ale zboží nelze doručit. Po víc jak týdnu jsem několikrát urgoval situaci. Na stížnost přes webový formulář mi nebylo vůbec odpovězeno a nedostal jsem odpověď a ni na to proč mi bylo hned druhý den po objednávce otravně voláno pro nabídku prodloužení záruky aniž bych někde k tomuto dal souhlas.
PS: Na otravné volání ,,šmejda,, prodejce prodloužené záruky mají volné oddělení ale aby mi někdo zodpověděl na moje otázky nebo zavolal proč zboží není k vyzvednutí, tak to mají moc práce!!! Velice tento shop nedoporučuji.
Zboží skladem není skladem.
S úctou a přáním příjemného dne
M. Kratochvíl


Produkt

Nedodání zboží a pak absolutní ignorace ale na otravování voláním pro prodlouženou zárukou čas mají.


Požadované řešení

Když se člověk dožaduje alespoň obyčejné omluvy a několikrát to musí urgovat a p. Zelínková odpoví, že již se za veškeré komplikace omluvili (omluva vygenerovanou automatem s tím, že se omlouvají za nedostupnost zboží a to bez jakékoliv reakce na mojí stížnost.) je opravdu špatné jednání se zákazníkem! Asi paní šetří opravdu omluvami........


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2018 07:25, před 6 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 16:04, před 6 lety

Vážený pane Kratochvíle,

je mi velice líto, že jste se setkal s touto nepříjemnou zkušeností při nákupu u naší společnosti.

Rádi bychom Vám zaslali vhodnou kompenzaci za komplikace, které Vám byly způsobeny a obdržíte ji do emailu, který jste v objednávce uvedl.

Pevně věřím, že se již podobná situace nebude opakovat a budeme velice rádi, pokud se rozhodnete nám dát ještě jednu šanci.

Děkuji za Vaše pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2019 21:08, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.