Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zasílám Vám stížnost spolu s fotodokumentaci.
Doručení avon objednávky cislo 39910400 mi bylo avizovano Vami na 3.12. Mezi 12-15 v tuto dobu mě nikdo nekontaktoval.V 16hod jsem musela s dcerou na kroužek a bohužel zapomněla doma telefon.Hned po návratu v17.30 jsem volala zpět Vašemu řidiči, který mi v 16.10 volal.Řekl mi jen, ze mi chtěl doručit balík, nic víc.Proto jsem předpokládala, ze mi jej doručí další den.Tak se nestalo a ani me nikdo nekontaktoval.
Proto jsem Vám hned rano 5.12. psala email s dotazem na mou objednávku a následně rano i volala. Bylo mi sděleno, že mi u adresy chybí ulice, tu jsem tedy doplnila po telefonu a i písemně a čekala na balíček avon. Avšak ani ve čtvrtek 6.12. ani v patek 7.12. nedorazil a ani se nikdo neozval.
Proto jsem Vám v pondělí 10.12.znovu volala na tam mi slečna řekla, ze se Vam muj balíček avon stále leží někde v depu a že mi jej "brzy"doručíte.Tak jste učinili konečně po vic nez týdnu 11.12. večer. Balíček na první dojem působil normálně neporuseně avšak ihned po jeho otevření jsem si všimla, ze dno krabice se lepí, protože je znovu podlepene???Dále jsem při detailnejsim prohlížení krabice zjistila, ze je celý spodek včetně původního štítku od.in-time přelepený průhlednou páskou a pres to je dán štítek nový. Takže vše na první pohled a ve tme působí neporušené, právě kvuli novému štítku od in time. Vše zmíněné jsem vyfotila. Bohužel mi v balíčku chybí dárkové sada v hodnotě 299,-kc a faktura.
Vse me hodně mrzí. Vždy jsem byla s Vasimi službami naprosto spokojená a preferovala je před konkurencí. Nikdy se mi nic takového nestalo. A nenapadlo by me, ze in time nechá balíček tyden ležet v depu a pak jej doruci "vykradený".
Určitě Vám to nedělá hezkou vizitku.
Přeji Vam hezky den se srdečnym pozdravem
Mgr. Eliška Rych Junkova
Avon darkova sada Eve confidence, katalogove hodnoty z kampaně 16 299,-kč.
Omluva za pozdní doručení. Zaplacení chybějícího produktu. Aby se znovu neopakovala , to ze se mi balíček tyden valí někde v depu.DĚKUJI
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uzavřela kupní smlouvu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (po telefonu, přes internet, ...) a využila možnosti dopravy zboží, které nabízí obchodník, je za poškození zboží odpovědný tento obchodník (prodávající), to i přesto, že poškození zavinil přepravce. Prodávající totiž odpovídá, že věc má při převzetí zboží spotřebitelem vlastnosti, které byly v kupní smlouvě sjednány nebo které se dají od zboží očekávat. Objeví-li se vada v prvních šesti měsících od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by tak musel v případě soudního sporu prokázat, že zboží vadné nebylo.
Spotřebitelka by měla uplatnit reklamaci přímo u prodávajícího. Prodávající má následně možnost požadovat náhradu škody po provozovateli přepravních služeb (IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.