Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den, kuryr, ktery si mel pred tydnem vyzvednout balicek, se o vyzvednuti ani nepokusil a rovnou nahlasil, ze firma neexistuje. Kdyz jsem se pidila, kde kuryr vezi, operatorka mi na nej dala telefonni cislo. 4 dny mu volam cca 20x denne a telefon nebere. Pri volani na zakaznickou linku PPL mi neskutecne drza, arogantni a neprijemna operatorka sdelila, ze je to moje chyba, ze co mu jako volam, kdyz jako ridi, ze jsem mu jako mela napsat SMS.
Je takove chovani vuci zakaznikovi v poradku? Skutecne ma PPL potrebu zamestnavat zamestnance, kteri takto jednaji?
Aneta Cizkovska
Omluva a kompenzace
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.