Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes přišla zpráva na tel. že mo bude doručena zásilka v ceně 5037, Kč.
č. objednávky 2522231104 od Catini Europe .O této objednávce nic nevím.
Od Vás jsem již převzal a zaplatil 11.12.20108 zboží v hodnotě 5037, Kč
č. objednávky 2018120987 .
Proto dnes žádné zboží nepřevezmu a nezaplatím .
Na žádné z telefonních čísel se k Vám není možné dovolat .
Přeji hezký den Antonín Salač
Velký 5-dílný ratanový set AVENBERG Lanzarote
Zrušte tuto dodávku , nikdy nebyla z mé strany provedena .
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Pokud by nastal spor o to, zda se skutečně jednalo o neobjednané plnění, musela by společnost prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.