Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28989Neobjednal jsem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

ANTONÍN SALAČ

Znění stížnosti

Dnes přišla zpráva na tel. že mo bude doručena zásilka v ceně 5037, Kč.
č. objednávky 2522231104 od Catini Europe .O této objednávce nic nevím.

Od Vás jsem již převzal a zaplatil 11.12.20108 zboží v hodnotě 5037, Kč
č. objednávky 2018120987 .

Proto dnes žádné zboží nepřevezmu a nezaplatím .
Na žádné z telefonních čísel se k Vám není možné dovolat .
Přeji hezký den Antonín Salač


Produkt

Velký 5-dílný ratanový set AVENBERG Lanzarote


Požadované řešení

Zrušte tuto dodávku , nikdy nebyla z mé strany provedena .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 13:19, před 6 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Pokud by nastal spor o to, zda se skutečně jednalo o neobjednané plnění, musela by společnost prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 09:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.