Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#28990Zvyšena rychlost internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

Hedvika Mazalova

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych reklamuvat rychlost internetu. bezdrátově 21.76 a přes kabel 23.00 nové rychlost internet 23.34


Požadované řešení

vracení rychlost internet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 12:59, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 15:25, před 6 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš podnět. Abych se mohl blíže seznámit s Vaším nastavení, doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů identifikační číslo Vašeho připojení, které máte uvedeno na faktuře.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.1.2019 19:56, před 6 lety


Hedvika Mazalova

Dobrý den proč je ve smlouvě když sem to podpis na pobočka v kaflandu o2 v kolíně pan beneš jíři tak bylo v žadosti 20 mb/s máte internet dostopný po česku neřeknou když obchodní centrum nařiklad futurum kolín že neiformuval že zvyšena rychlost internet ani u toho internet aktiv hd neiformuvali tak prosím informujte obchodní centrum to ježe ale pokud doma internet nepůde protože jak by tohle je chyba poskytovatel internet než jež něco tak mi to prosím dokažte aby nevzíkal stížnost naš rychlost posím nechte to bejt ani to nešejte 20 MB/s pak reklamace vy ani tu nechate bud s tím přestné hejbat nahlasím český telekomníkační úřad a o to postra co v šlo byto prosím Děkuji Mazalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 13:09, před 6 lety

Vzhledem k nesrozumitelnosti komentáře bohužel nejsme schopni vyhodnotit, co přesně spotřebitelka požaduje. Prosíme ji proto o upřesnění a vysvětlení, dále také o dodání identifikačního čísla připojení. Může jej vložit zde a přeřadit stížnost na nás - zajistíme, aby bylo vloženo jako referenční (neveřejný) údaj.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla svůj požadavek upřesnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2019 19:29, před 6 lety


Hedvika Mazalova

Dobrý den posílám referníční čislo 200140725 telefoní čislo připoky 321671405 Hedvika Mazalová přiště prosíme o společnost o2 když nabízí tarif internet na doma tak a dáva internet na přaní zakaník a nebo zakaznice potom internet bude foungovat a technická podpora mi stejně řekl že to mají reklamační oddělení pokud se nám to nelíbí jak se zakaník a zakazice zachait jako nás nemůže jen tak náše chyba to není servis pc řekl že sem obratit na poskytovatel internet být reklamační oddělení tak nepoušet tu rychlost internet by o2 nemuselí hádat mám nekvalitní služba kterou posktujete ale do smlouvy s nepasalí o vonoční akcí a neinforumujete že došlo napřiklad v sms nepřilšlou nic a mám potvrzení i právní hladiska tak davajte pozor vratit rychlost internet musiste jet podle smlouvy o2 pruše pravidla uživaní služby internet prosíme o vysvětlní D

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 12:10, před 6 lety

Dobrý den,

díky moc za doplnění. Na základě Vašeho požadavku z data 18.12.2018 byla provedena změna tarifu Internet OPTIMAL HD na Internet AKTIV HD. Ten nově nabízí rychlost až 50 Mb/s. Řešení podané reklamace Vám bylo poskytnuto telefonicky dne 3.1.2019.

Chcete-li provést změnu zpět na Internet OPTIMAL HD, bude potřeba nám doplnit pro ověření poslední 4 čísla z rodného čísla.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2019 16:38, před 6 lety


Hedvika Mazalova

Dobrý den posílam 0997 ale nechcem tam by davalý co je ve smlouvě a ne co není smlouvě tak prosím vyřešite tak můžeme se na tom domluvy že tu rychlost internet nebude sní hejbat protože pak internet začne bylnou a to nechcem tak prosím nechat to jak to je optimal ale má tou podminky že vy stím a nikdo stím hejbat nebude nebo to budu řešit jinač tak nechte toho ale smlouvě není psáno o mám otázku proč stím hejbat když to operatoři spravně neměli hejbat s rychlost internet tak se chci domluvit že to druhá otázka o2 mi Musi od přisahnou že to rychlost internet by řeklou že to pak bumbumbum a najednou bac mi tohole od přishejte třeba časm s vám to muže že vám to vradit Děkuji Mazalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 17:04, před 6 lety

Dobrý den,

omlouvám se, ale nejsem si jist, zda správně rozumím Vašemu požadavku - přejete si změnit tarif u Vašeho internetového připojení na O2 Internet OTIMAL HD za měsíční poplatek 449 Kč?

Poskytování služeb elektronických komunikací se řídí kromě platného Ceníku také Všeobecnými podmínkami, které jsou volně přístupné na našem webu (viz tento odkaz: https://goo.gl/Ss6kFZ).

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2019 17:17, před 6 lety


Hedvika Mazalova

ale nevím jeslí vyměchapté že když se tam internet optimal tak tam musis být pořad i vanoční akcí musí být těch 20/2 odejit tak si to prosím dobře rosmleté co ted aby nedošlo český telekomníkační úřad tak prosím rosmlete pokud podminky tak tu optimal mi řekla právníčka tak to řekně rovnou Děkuji Mazalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 18:43, před 6 lety

Dobrý den,

omlouvám se, ale nevím, o jaké vánoční akci píšete :(. Jak jsem Vás již informoval, aktuálně máte nastaven tarif O2 Internet AKTIV HD s rychlostí až 50 Mb/s.

Do naší komunikace jste mi přiložila snímek ohledně změřené rychlosti z 5.12.2018, cože je před provedenou změnou tarifu.

Ať můžeme společně Váš podnět uzavřít - máte nyní prosím nějaké potíže s využíváním našeho připojení?

Chcete ponechat současný tarif nebo požadujete tarif změnit na předchozí O2 Internet OPTIMAL HD?

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2019 01:03, před 6 lety


Hedvika Mazalova

Dobrý den tak nám dejte internet optimal hd Děkuji Mazalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2019 10:45, před 6 lety

Dobrý den,

na základě Vašeho přání jsem zadal požadavek na změnu tarifu na požadovaný O2 Internet OPTIMAL HD.

Stav objednávky a dokument k dané změně naleznete po přihlášení na www.mojeo2.cz.

Tímto považuji Váš podnět za vyřešený.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2019 13:44, před 6 lety


Hedvika Mazalova

Děkuji moc Nahledanu Mazalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.