Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den
Jsem z Italii. Od zari 2016 podepsal jsem smlouva s Vodafonem a zrusil jsem smlouva v zari 2018 pres telefon ktery byl jediny zruseni metoda. Minimalne doba byla dva roky (24 mesicu) 590kc /mesic.
Pokud chtel zrusit to drive musil platit modem.
V den 24.9.18 Vodafone desaktivolal zakaznicky ucet a sluzba. Dostal jsem dalsi vyuctovani na mesic zari a rijen. Zacinaji zavolat na me z Centrum pece a z Logicall aby zaplatil vic o 1.300kc. Ja rekl jsem je ze chci komunikovat Emailem. Zeptal jsem se je videt nase smlouva protoze to me nedali v zari 2016. Oni nedavali me nic! jenom vyuctovani a zpravy kde musil zaplatit.
Pote mnoho zavolani a email oni mi dali, konecne kod cislo platce a vysvetlili jak videt moje vyuctovani. Internetovy system byl a je vadny a posilal jsem je dukaz (nahravani video). Kazdopadne, v tohoto systemu videl jsem ze mesic srpen byl neuhrazeno. Proti to posilal jsem je dukaz o muj bankovni ucet s zaplacenem vyuctovani.
Oni mi rikali ze musil zaplatit 729,00kc. Ta castka konecne jsem zaplatil.
Potom jsem videl na muj ucet (kProtože jste platbu neuhradil ani po našich upomínkách, předali jsme vymáhání dluhu společnosti Logicall - dlužnou částku ale hradíte nám. Pokud byste potřeboval bližší informace, můžete se obrátit na naše od. platce) ze mesic srpen a zari byli uhrazena. Informoval jsem je ze srpen byl 2X zaplaceno.
Potom oni mi napsali ze musim zaplatit dalsi cca 480,00kc. Od ted' zacinal kaos: z Vodafone chteli castka 480,00kc a z Logicall napsali ze chteji cca 1.200,00kc. Pokud nebudu platit oni budou pokracovat s mimosoudni cestou. Konecne platil jsem taky posledni castka.
takze
1) já nemám smlouva
2) nevim proc musim platit mesic rijen (smlouva byla zrusila v zari 2018 jak sluzba...)
3) Jeste nevím jestli zaplatil jsem uroku od srpen nebo od rijen.
4) Proc musil zaplatit poplatek předání do vymahací agentury?
toto chování mi připomíná majitel z pneuservis, které v noci propíchoval pneumatiky zaparkovaných auta.
WI-FI bez kabelu + Modem Huawai
Vratit penize.
Pokud byl muj chyba, chtel bych vedet proc.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Piga,
pokud nesouhlasíte s částkou, kterou jsme Vám naúčtovali, máte možnost uplatnit reklamaci písemně poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Na základě reklamace celou situaci důkladně prověříme a pošleme Vám písemné vyjádření.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.