Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na dodání zásilky 40757167317, která měla mít doručena kurýrem Vaší společnosti - panem ***.
Manžel byl po celý den na uvedené adrese, zvonky byly prověřeny jsou funkční. Pan *** tvrdí, že zvonil (což není pravda) a že volal na uvedené telefoní číslo, (což opětovně, není pravda). Pan *** dále uvedl, že měl špatné číslo a tudíž se nemohl dovolat, nicméně na faktuře je číslo uvedeno správně.
Poté co jsem pana *** sama telefonicky kontaktovala, řekl, že zásilku doručí na dodací místo v Plaňanech, kam si dle jeho vlastních slov "mám dojít pěšky".
Za službu dodání Vaším kurýrem jsem zaplatila 100,- protože si ji nemohu vyzvednou, tudíž pro ni nehodlám dojíždět.
Ráda bych touto formou podala reklamaci na objednanou službu a požádala o kontakt a opětovné naplánování dodání zásilky, které bylo již uhrazeno, ale neposkytnuto.
Doufám a věřím, že bude mé žádosti vyhověno a předem děkuji za vyřízení.
Cislo zásilky 40757167317, adres: Radim 145, Radim okres Kolin, 28103
Ráda bych touto formou podala reklamaci na objednanou službu a požádala o kontakt a opětovné naplánování dodání zásilky, které bylo již uhrazeno, ale neposkytnuto.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.