Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 10.12.2018 som uhradil na účet spoločnosti za objednávku č. : 1100210597 (100,2 euro)a zásielka pod č:3788737 zimná bunda Jane ešte neprišla. (100,2 euro lebo čakám ešte ďalšie veci). Na pošte sa nemám ako preukázať ,lebo zásielka ma byt pre SR v inom formáte ako č:3788737 , to mi vravela pracovníčka na pošte v Hlohovci. Keď sa chcem dovolať na číslo tel:+420374445974 tak som 35 v poradí čo je ozaj nepríčetné,takže nebudem hodinu čakať nato kým sa dostanem na rad,aby som zaplatil neskutočné peniaze za volanie a nakoniec sa ani nedovolal riešenia problému. Prečo firma Ateli s.r.o. nepošle žiadne údaje o odoslaní zásielky e-mailom....?
Bunda Jane 3788737 objednavka č. 1100210597
Čo najrýchlejšie mi dodajte tento tovar lebo je to skladovka a do 3 dni ma byť doručená...Inak to budem riešiť súdnou cestou. Alebo mi pošlite naspäť peniaze. Nechcem žiadne bonusove kupóny ani kredity namiesto peňazí....Už nikdy cez Vás nič neobjednám.....p.Paločko
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
dle údajů ze systému s Vámi již kolegyně vyřídila reklamaci a za nedodané zboží Vám budeme vracet peníze. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dní od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkuji za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Všetko je už vyriešené..... Ďakujem p. Paločko
Dobrý den,
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz