Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29002Řidič zásilku automaticky odvezl do Parcel shopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

Eva Novotná

Znění stížnosti

Č. zásilky 40757219142
Dobrý den, dnes ráno mi přišla sms, že mi bude doručován balík (dárek k Vánocům pro manžela) a kontakt na řidiče: 734111883. Okolo 13h mi byla doručena další sms, a to, že balíček byl převzat do místního Parcelshopu-Holice v Čechách.
Řidič nebyl schopný alespoň ze slušnosti zvednout telefon a zavolat mi, že před Vánoci prostě nestíhá, což se dá lidsky samozřejmě pochopit. Bydlím u hlavní, mohli jsme se na předání nějak domluvit.Jsem doma se dvěma malými dětmi a do Parcel shopu se s nimi nedostanu. Proč si teda to poštovné hradím, když stejně musím potom lítat po Parcel shopech?!
Avšak, jak říkám, stát se to může. Ale řidič měl zavolat a sdělit mi to, popř. se domluvit! Toto mi nepřijde od přepravní společnosti fér, proto tato stížnost. S pozdravem, Novotná


Požadované řešení

Pokárání řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 11:11, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 19:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.