Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29004Nedoruceni zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

Eva Korcakova

Znění stížnosti

Dne 13.12.2018 PPL prevzalo balik adresovany na mou soukromou adresu. Vzhledem k predchozim zkusenostem s jejich dovazkou jsem balik nechala presmerovat na parcel shop. Tam mel byt dorucovan v patek 14.12., k cemuz ovsem z duvodu "problemu na jejich strane" nedoslo. V pondeli vecer 17.12.2018 jsem obdrzela SMS s informaci, ze zasilka je na parcel shopu k vyzvednuti. 18.12.2018 rano jsem se ji pokusila vyzvednout, abych zjistila, ze vubec na parcel shopu neni, ze ji ridic odevzl zpet na depo, aniz bych o tom byla jakkoliv informovana. Naopak jsem dnes jeste obdrzela email, abych zasilku urychlene vyzvedla, ze je parcel shop plny... Slecna na infolince po 20timinutove diskuzi zavolala kuryrovi, ktery situaci vysvetlil tak, ze balik se musel prestitkovat, jelikoz nesel nacist carovy kod.


Produkt

Obleceni z HM


Požadované řešení

Zlepseni informovanosti klienta v pripade techto problemu. Doruceni zasilky na dany parcelshop do 21.12.2018.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 10:52, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.