Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29007Nedoručení balíků a zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

Veronika Večerek Montiel

Znění stížnosti

Není to poprvé co pošta nedoručila zásilku i balík,nenechali ani oznámení o zásilce či balíků ve schránce..a když uz mi nechali oznámení,tak napsali,že nemám označenou schránku a napíšou tam nesmyslný čas,když jsem přitom doma!!!Pravidelně si stěžuji na poště,že mi nechodí pošta a balíky...Nevim za co platím tyto služby,když nikdy nejsou splněny...Vždy když objednám balík tak platím za to aby to bylo do mych rukou a s telefonním číslem..Nikdy nezavolaji a nenechaji ani zmínku o tom,že mám balík na poště..a to samé je i u dopisů,které jsou i do vlastních rukou.Dokonce mi teď ztratili prukazku pojištěnce,tak se nechala dělat nová a opět jsem nedostala oznámení a poslalo se to zpět do Prahy...A minulý rok mi ztratili i rodný list,musel se opět dělat nový a také žádné oznámení,mam toho plné zuby...Pořád mám problémy s Českou poštou u nás v Havířově...Doručovatele se tady mění jako spodary a jsou absolutně neschopni...Zajímá mě vaše vyjádření a doufám v nápravu...


Požadované řešení

Žádám o nápravu a vysvětlení pošty...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 10:33, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.