Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 18.12.2018 jsem omylem přes mobilní telefon klikl do jedné ikonky a strhla se mi platba za Premium badoo účet a to 1350Kč jelikož jsem to udělal nechtíc,napsal jsem jak píšou dle stránek na podporu badoo,kde jsem uvedl že chci platbu vrátit na můj účet a badoo premium účet chci neprodleně zrušit.Přikládám screen z konverzace,kde mi nějaká paní Zuzana M. odpověděla na můj dotaz že na toto vůbec nemám právo a že dle jejich smluvních podmínek nemám žádnou možnost vrácení peněz a že to tak mají ustanovené v jejich podmínkách.Já jsem si je pochopitelně ještě před tímto dotazem přečetl a jasně se v nich uvádí že pokud si člověk objedná jakoukoliv PREMIUM službu tak má možnost do 14 dnů podat žádost skrze zákaznické centrum jejich podpory a tato částka bude plně vrácena a premium účet bude zrušen.Prosím jak mám tedy postupovat když mají v podmínkách jasně psáno že to lze uplatnit ale tato nějaká paní mi píše že nikoliv?Přikládám veškeré důležité screeny z mailu.
Děkuji
Zpětná vazba, ID 52726095
Navrácení 1350 Kč zpět na můj účet,který jsem jim zaslal a zrušení premium účtu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.