Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29026Členství premium

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 6 lety

V Vagner

Znění stížnosti

Dobry den dne 18.12. Jsme omylem poslal peníze na webovou stránku sexsit.cz. Ihned jsem poslal společnosti mail na support@datehelpdesk.cz a inkasso@fairmount.de, které jste zde měli již ve stížnostech. Pokud jsem zrušil kartu a na adresu bydliště jsem nepsal svou adresu, mohou i po mě vymáhat nějaké peníze? Zde je můj e-mail který jsem poslal s pomoci kterou jste zde sdělili:
Dear sir or madam,
today 18.12.2018 I send you a payment. It was mistake so I want quit contract and quit membership on website sexsit.cz. Front this day I will not pay you more payments, because I want quick contract today. Thank you (Moje jmeno)

Vážená paní, vážený pane,
dnes dne 18.12.2018 jsem zaslal platbu podle vašich podmínek. Dnes ráno jsem vám psal, ohledně výpovědi- ukončení smlouvy a členství, proto tedy opět opakuji, že od smlouvy ODSTUPUJI a to oprávněně, dle zákona č. 89/2012 Sb. § 1815, cituji: “K nepřiměřenému ujednání se nepřihlíží, ledaže se jej spotřebitel dovolá.”
čímž argumentují tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání. Dále odmítám platit jakékoli poplatky, jelikož členství ukončuji! Tímto je tedy smlouva ukončená a mezi námi už nevznikají žádné právní nároky na požadovaní platby v budoucnu.
S úctou (Moje jméno)
..mohli by jste mi sdělit jestli můžou nastat i u mne komplikace? Dekuji za odpoved


Požadované řešení

Zrušení inkasa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 08:25, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku. Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.