Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již týden mi nefunguje internet ani o2 tv po každodenních telefonátech na linku s tím že mi to nefunguje mi bylo řečeno řešíme to. Až dnes jsem už byla nepříjemná protože pracují z domova na počítači a ušlou mzdu mi nikdo nenahradí. Po rozhovoru s několikátým pracovníkem jsem se dozvěděla že kvůli opravam mi internet půjde nejdříve 27.prosince tzn 16 dní poruchy. Kdyz jsem požadovala vysvětlení proč jsem nebyla informována o takovém výpadku nebylo mi odpovezeno. Kdyz jsem čítá předčasně ukončit smlouvu abych si mohla zařídit internet jinde nebylo mi vyhověno jedině že bych doplatila 20% že zbývajícího období. Po této zkušenosti počkám až mi u této společnosti doběhnout všechny smlouvy a už x mimi nikdy nechci mít nic společného.
Kompenzace a předčasné ukončení smlouvy bez poplatků
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
rád stav vašeho připojení ověřím a zjistím, co je příčinou potíží. Stejně tak se budeme moct domluvit na dalším řešení.
Poprosím vás pouze o telefonní číslo přípojky (najdete na vyúčtování).
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den již jsem psala že mi bylo sděleno co je příčinou. Po zveřejnění mě stížnosti na internetu mi internet druhý den začal fungovat . Teď už pouze řeším reklamaci protože mi přišlo vyúčtování samozřejmě standartní částka nehledě na to že mi to nefungovalo.
Děkuji za doplnění.
Věřím, že s výsledkem reklamace budete nakonec spokojená.
Kdybych vám tak mohl pomoct s čímkoliv jiným, jsem vám k dispozici.
Přeji vám pohodové svátky.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: