Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29036Hrubé jednání řidiče, špatné informování o dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Leona Němcová

Znění stížnosti

Dnes 19.12. v 7:58 mi přišla SMS, že mezi 8-10 mi budou doručovat balíček, což je samozřejmě velmi pozdní informace na můj vkus oznámit to 2 minuty předem. Když mi volal kurýr a oznámil mi, že u mě bude za 3 minuty, omluvila jsem se, že opravdu dříve než za 10 minut tam nestíhám být. Oznámil mi, že si mám pohnout, že na mě čekat nebude, jinak mi to hodí někam na depo. Na mou odpoveď už ani nečekal a v půlce věty mi zavěsil telefon. Zaslala jsem tedy SMS s požadavkem na přeposlání adresy depa a jsem velmi zklamána přístupem a budu muset balík tahat někde z depa pěšky, čí hromadnou dopravou.


Produkt

40086042282


Požadované řešení

Žádám o potrestání řidiče, zlepšení informováni o doručování zákazníkovi a nikoliv oznamovat 2 minuty předem. Ideálně mi doposlat informaci, kde si mám zásilku převzít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 09:41, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.