Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 19.12. v 7:58 mi přišla SMS, že mezi 8-10 mi budou doručovat balíček, což je samozřejmě velmi pozdní informace na můj vkus oznámit to 2 minuty předem. Když mi volal kurýr a oznámil mi, že u mě bude za 3 minuty, omluvila jsem se, že opravdu dříve než za 10 minut tam nestíhám být. Oznámil mi, že si mám pohnout, že na mě čekat nebude, jinak mi to hodí někam na depo. Na mou odpoveď už ani nečekal a v půlce věty mi zavěsil telefon. Zaslala jsem tedy SMS s požadavkem na přeposlání adresy depa a jsem velmi zklamána přístupem a budu muset balík tahat někde z depa pěšky, čí hromadnou dopravou.
40086042282
Žádám o potrestání řidiče, zlepšení informováni o doručování zákazníkovi a nikoliv oznamovat 2 minuty předem. Ideálně mi doposlat informaci, kde si mám zásilku převzít.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.