Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29037Doklad o uložení zásilky na poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 minut 37 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Jiří Klich

Znění stížnosti

1.: Dne 11. 12. 2O18 nedodání balíku - LF581483477CN - byl jsem doma celý den a ani ve schránce nebylo oznámení o zásilce pro vyzvednutí na poště (doručení sleduji na internetu).

2.: Včera podobný případ jsem stím rozdílem že jsem nebyl doma. Zásilka č. LF458707717CN .

Mám podezření že někdo zkouší jestli zásilka bude vyzvednuta a když ne tak si pro ni zajde s lístkem o doručení zásilky, protože k tomu nepotřebuje občanský průkaz!!!!!!

J. K.


Požadované řešení

Požaduji aby Česká pošta zavedla to, že při převzetí zásilky bude vždy požadováno předložení dokladu totožnosti.
Prosím o proškolení zaměstnankyně, aby nebyla arogantní (LF458707717CN) v případě této zásilky. U zásilky jiná, zaměstnankyně, LF581483477CN bylo vše v pořádku - pochvala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 10:03, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.