Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před dvěma týdny jsem si u této společnosti objednávala legíny ve velikosti S. Balíček přišel společně i s fakturou ve které byli legíny uvedeny, ale ve skutečnosti mi přišly ve velikosti XS. Obratem jsem psala prodejci že chci zboží vyměnit za velikost M.(Bála jsem se, že velikost S bude malá jelikož XS bylo jako na malé dítě). Ze společnosti mi napsali ať jim zboží pošlu a že mi zašlou požadovanou velikost. Zaplatila jsem tedy 54,-Kč za balík. Po týdnu mi přišla zpráva od DPD že mi vezou balík za 119,-Kč. Psala jsem společnosti, zda-li to není jejich balík a co je to za částku. Musím prý uhradit poštovné jak za mnou poslaný balík (54,-) tak za balík který mi poslali oni (119,-). Nemám snad nárok na vrácení peněz za poštovné? Navíc na jejich eshopu je doprava za 109,- a né 119,-. Není přece moje chyba, že mi poslali špatné zboží. Navíc se vše řešilo obratem hned druhý den. Pokaždé, opravdu pokaždé když si u nich něco objednávám, tak není něco v pořádku. Prosím tedy o informaci, zda mám nárok na vrácení poštovného? Mockrát děkuji
Špatně zaslané zboží
Vrácení celkové ceny za poštovné
|
Tweet |
Ve vztahu k poštovnému při uplatnění oprávněné reklamace má spotřebitelka právo na úhradu účelně vynaložených nákladu, které musela vynaložit k uplatnění reklamace, podle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitelka má tedy nárok na náhradu poštovného, které zaplatila za odeslání zboží k reklamaci. Naopak prodávající nemůže účtovat spotřebitelce účtovat poštovné za cestu zboží z reklamace, neboť reklamace musí být vyřizována bezplatně.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Vážená paní Knotková,
ano naší chybou Vám byla zaslána velikost XS místo objednané S. Pokud bychom Vám zaslali velikost S, chtěla by jste ji vyměnit za velikost M. Zboží jste nakoupila s 30% slevou v akci BLACK FRIDAY kde bylo uvedeno že zboží zakoupené v této akci není možné vyměnit jen vrátit (viz proklik).
https://www.fitnesshouse.cz/black-friday-2
Pokud by jste žádala velikost S byla Vám výměna zaslána bez poplatku za dopravu. Takto jsme Vám vyšli vstříc a vyměnily zboží se slevou 30% ( 624,-Kč) . Doprava byla účtována 119,- Kč , cena 109,-Kč již nebyla v době odeslání aktuální a tato informace je také uvedena v našich obchodních podmínkách. Ještě poukazuji že v objednávce jste nehradila dopravu, byla zdarma
.
Celou situaci jsme Vám vysvětlovali i emailem.
Samozřejmě pokud nemáte za těchto podmínek o zboží zájem necháme ho na naše náklady u Vás vyzvednout a částku 54,-Kč a 119,- Kč vrátíme na Váš účet.
S pozdravem,
Petr Zeman
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.