Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Společnost čez nam odpojila elektřinu z duvodu nedoplatku ktere ztratrily a nikdo se z infoliky nechce s nami bavit prvni platbu si stahli z učtu Česke spořitelny, druha se platila na pobočce čezu v Ostravě a třeti byla placena přes složenku, ale ani doloženi složenky nebylo nic platné i přes vše nam odpojili bez upozorněni .Děti mají neštovice tak jsme museli se odstěhovat .Všechny original doklady si vynutily po manželce nechat na čezu.
elektřina od čezu
potřebuji nahodit elektřinu ale nemám prostředky které požaduji ale pokaždé když volame tak je častka jina
|
Tweet |
Nyní doporučujeme zažádat si o navrácení dokladů, protože bez některých z nich, pokud nešly platby z účtu, půjde jen obtížně prokázat zaplacení. Zároveň doporučujeme komunikovat se společností písemně. Pokud lze prokázat, že bylo vše uhrazeno řádně, není společnost povinná pouze zdarma obnovit dodávky, ale zároveň je povinná uhradit škodu, která přerušením dodávek zákazníkovi vznikla.
Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.