Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#29042Nedodané zboží a platba nevrácena

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Lukáš Kuhn

Znění stížnosti

Dne 21.11.2018 jsem si na eshopu www.hervis.cz objednal zboží. Téhož dne jsem za zboží zaplatil bankovním převodem. Do dnešního dne, tedy 19.12.2018 nemám zboží, za které jsem zaplatil a nemám ani peníze. Infolinka je nedostupná, na emaily reagují sporadicky a vždy jen napíšou, že peníze odeslali. Naposledy peníze odeslali údajně 12.12.2018, což je blbost!! Mé zboží bylo údajně poškozeno, to jsem se dověděl až po té, co jsem společnosti napsal několik emailů! Sami od sebe mi nic neposlali a ani mi nepotvrdili mou platbu! Reagovali až po té, co jsem otravoval v kamenné prodejně (ti s tímto nemají nic společného) a ti ze své dobroty kontaktovali eshop, ze kterého se mi pak někdo ozval a psal mi nesmyslná Poslali mi jako omluvu zbytečný, trapný a nepotřebný voucher na 500 Kč, ale mé peníze mi ti dutohlavci stále neposlali. Nechápu co je na tom tak těžkého, že to vše trvá skoro měsíc.


Produkt

Bunda Noah art.nr. 2229229


Požadované řešení

Vrátit peníze!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 11:43, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2019 11:53, před 6 lety

Dobrý den,
omlouváme za prodlení s vyřízením této záležitosti v předvánoční době. Finanční obnos byla úspěšně navrácen spolu s 500 voucherem do obchodní sítě Hervis jako omluvu za vzniklé nepříjemnosti.

Za ty se ještě jednou omlouváme,

Tým Hervis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 13:05, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.1.2019 13:10, před 6 lety


Lukáš Kuhn

Hodnocení: