Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Chápu, že toho před Vánoci máte hodně. Ano i my klienti toho máme dost s nakupování dárků, proto nestíháme hlídat všechny balíčky. Takže můj balíček předaný 10.12.2018 Vaší společnosti u mě nebyl ani 17.12.2018, proto jsem se podívala kde moje zásilka je a byla stále v první fázi- Vašem svozovém depu. Kontaktovala jsem proto Vaši linku, poprvé 17.12.2018 kolem 10:00 ranní, paní mi potvrdila, že vše zjistí, vzala si na mě telefonní kontakt a měla se mi ozvat. Bohužel ani do druhého dne se tak nestalo. Proto jsem znovu volala v úterý 18.12.2018 ráno, opět mi bylo oznámeno, že se nic neví, že se balíček ještě nenalezl- na mou otázku zdali je ztracený mi bylo odpovězeno, at si zavolám odpoledne. Takže do třetice jsem volala na vaši linku odpoledne téhož dne, pán byl milý a opět si na mě vzal číslo, že mi zavolá do 18:00 hodiny i kdyby neměl žádné nové informace. Opět se mi nikdo neozval.
Večer se tedy stav zásilky změnil, tím pádem ke mě již putuje. Chtěla jsem spíše upozornit na Vaše zákaznické centrum, pokud už zákazníkovi slíbí, že zavolají a budou informovat, měli by to dodržet a nebo nic neslibovat.
Popřípadě informovat zákazníka co se bude dít, jak se v těchto situacích postupuje, přeci jen šlo o Vánoční dárek a člověk neví zda s ním počítat.
Děkuji
Krasný den
Cabadajová
Nechci žádné řešení, jen jsem chtěla upozornit na chybu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.