Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29046Stížnost na jednání kurýra č. zasilky 2V900620703

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Aleš Pokorný

Znění stížnosti

Kurýr společnosti In Time nedojel v určenou dobu 16-19hod na uvedenou adresu, po telefonátu řekl že pokud chtějí rodiče svou zásilku, že nemají codit spát a telefon jim položil. Rodiče na kurýra čekali do 01:00 následujícího dne. Kurýr bez omluvy nedorazil. V záznamu o historii zásilky je zapsáno že kuryr nemohl doručit zásilku z důvodu nepřítomnosti příjemce.
Tento problém řešen s operátorku infolinky, tu vzniklý problém nezajímal.


Produkt

Zásilka č. 2V900620703In Time


Požadované řešení

Omluva společnosti za neprofesionální jednání jejich zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 09:27, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.