Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kurýr společnosti In Time nedojel v určenou dobu 16-19hod na uvedenou adresu, po telefonátu řekl že pokud chtějí rodiče svou zásilku, že nemají codit spát a telefon jim položil. Rodiče na kurýra čekali do 01:00 následujícího dne. Kurýr bez omluvy nedorazil. V záznamu o historii zásilky je zapsáno že kuryr nemohl doručit zásilku z důvodu nepřítomnosti příjemce.
Tento problém řešen s operátorku infolinky, tu vzniklý problém nezajímal.
Zásilka č. 2V900620703In Time
Omluva společnosti za neprofesionální jednání jejich zaměstnanců.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.