Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 29.10. jsem posílala reklamci kdy nám přišlo prasklé čelo postele , hned ten den jsme volali se zaměstancem že reklamce jim přišla a že se nám obratem ozve , jestli můžeme složit ostatní časti ložnice. Nestalo se tak. Za měsíc kdy reklamace už měla být výřizena jsem psala meil jak to vypada , zaměstankyně mi volala že moji reklamaci nemá a že pán se kterým jsem volala už u nich neprecuje a asi ji smazal. Reklamci jsem tedy přeposlala znovu a stále se nic neděje.Když už se mi uráčí odepsat tak mi pošlou pokaždé stejnou zprávu ať pošlu č.kupní smlouvy i přesto že jsem jim ho několikrát posílala, telefon už mi taky nikdo nebere....Takže XXXLutz NEDOPORUČUJI , objednavála jsem u nich poprvé a už nikdy víc !!! Jejich přístup je opravdu otřesný
1101809601230 a označení objednávky XZ1167
Požaduji poškozený díl a kompenzaci na neschopnost vyřídit reklamaci do 30dnů !!!
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Jednání zaměstnance je pro společnost závazné a lhůta pro vyřízení reklamace se počítá od chvíle, kdy zaměstnanec reklamaci přijal. Interní personální problém společnosti nemůže být důvodem k nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě.
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.