Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
dovolte mi, abych podala stížnost na proces reklamace vašeho zboží. 5. 11. jsem podávala reklamaci, která byla (po několika telefonátech z mé strany) nakonec vyřešena. 19. 12 vaše dopravní služba přivezla výměnou za poškozené zboží nové. Nicméně je zde několik skutečností, na které jsem nucena upozornit a pevně doufám, že povedou ke zlepšení vašich služeb, přestože já bohužel k vašim zákazníkům patřit nebudu a doporučit vás také nemohu.
1) Nebyl dodržen termín reklamace. Pokud vím, termín vyřešení reklamace je 30 dní.
2) Po několika telefonátech se konečně podařilo s věcí pohnout a bylo sděleno, že situace se řeší a poté, že nové je na dopravě a že budu tentýž den informována. Tak se nestalo. Volala jsem tedy znovu dalších několik dní, kdy mi bylo pokaždé sděleno, že z dopravy mě budou informovat.
3) 17. 12. jsem byla informována Sconto dopravou, že zboží bude vyměněno 19. 12. mezi 11. a 13. hodinou a že mě bude řidič 30 minut před příjezdem kontaktovat.
4) 19. 12. jsem po 13. hodině telefonovala na oddělení reklamací a ptala se, proč zboží ještě nebylo vyměněno. Bylo sděleno, že řidiči jsou na cestě a že mě budou kontaktovat předem. Nikdo mě ale předem nekontaktoval, řidič zavolal, když stál před dveřmi a já pochopitelně nebyla doma. Když jsem dorazila a upozornila na to řidiče, byli oba velice nepříjemní.
Ráda bych se alespoň touto cestou dočkala omluvy a vysvětlení.
Děkuji.
S přáním poklidných svátků
Barbora Mironovič
Reklamační protokol č. 05563398 / 1303
Žádám o vysvětlení a omluvu. Nakupovat u prodejce již neplánuji.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Dobrý den,
se zákaznicí jsem již 20.12. telefonicky hovořil, situaci vysvětlil a omluvil se za komplikace, považuji tedy za uzavřené.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat, případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.