Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
tento měsíc mi přišlo vyúčtování, kde mám mimo jiné zaplatit částku 2 194,70 Kč za 59,04 MB spotřebovaných dat. Tuto službu jsem si neaktivoval, nejsem si vědomý, že bych data užíval. Nepřišla mi ani žádná potvrzovací SMS, která by mě upozornila na to, že data čerpám.Vůbec jsem netušil, že zde taková možnost vůbec jde, neboť mi můj tarif byl prezentovaný operátorem pouze jako tarif udržovací, pro příjem hovorů. Sám mám jiný firemní tetelon, kde mám jak neomezené volání, tak neomezený datový tarif. Nevidím tedy jediný důvod, používat za tímto účelem číslo, které mám u O2.
Vše jsem se snažil řešit pomoci reklamace, ale odpověď byla stále stejná. Data jste spotřeboval, musíte zaplatit. Částku jsem sice uhradil, nicméně s takovým jednáním nesouhlasím. Jestliže si nic neobjednám, nevidím důvod, proč bych měl za něco takového platit. Navíc za absolutně nesmyslnou cenu v závislosti na ceně dat.
Vše jsem se snažil řešit smírčí cestou. Nicméně melou si stálo svoje. Poraďte mi jak mám postupovat. Je jiná cesta, než to řešit přes ČKÚ
Velmi mě mrzí takové jednání, protože u O2 jsem opravdu velmi dlouho, bohužel JEJICH chyb přibívá. Před několika měsíci jsem po tom, co jste synkovi naúčtovali chybně data chtěl zrušit všechny čísla, co jsem u nich měl. Nakonec jsem si 2 nechal, po tom co mi jejich operátor nabídl zajímavé tarify. Už tam mě uvedl v omyl, když mi řekl, že je to pouze udržovací tarif a nikoli i datový.
mám tarif O2 Machine
Vrácení celé částky, co jsem zaplatil+ kompenzace za čas a stres spojený s tímto strášným přístupem
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
k zaúčtování poplatků za připojení k internetu standardně dochází na základě požadavku na připojení k mobilní datům a impulzu odeslaného z mobilního telefonu, pokud by tedy k připojení reálně nedošlo, nebyl by ani odeslán požadavek na účtování poplatků. Aktuálně již máte na vašem čísle nastavené blokování nevyžádaného připojení k internetu, tudíž např. připojení aplikaci k mobilním datům na pozadí telefonu by už nemělo docházet.
Mrzí mne vaše nespokojenost, vidím, že vaše podání je již řešeno jako nesouhlas s řešením předchozí reklamace. Kolegové už vše znovu prověřují a budou vás kontaktovat ohledně dalšího postupu a možnosti řešení.
Požádám vás proto o strpení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den, pevně věřím, že společnost O2 uzná svoji chybu a vše dořeší k mé spokojenosti. V opačném případě budu svoji stížnost řešit přes ČTU. Děkuji za vaši pomoc.
s pozdravem PETR uHLÍŘ
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Hezký den,
z naši strany již byla reklamace dořešena, zákazník byl informován o našem stanovisku, tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Jsou to zloději a okradli mě o peníze. Na tom trvám. Jejich podrobný výpis je stejný jaký chodí na internet. Takže tam není napsáno, kde jsem surfoval a na co jsem data použil. Nicméně soudit se s nimi nebudu, je to ztráta času. Nyní ale udělám všechno proto, aby nezískali ani jednoho zákazníka navíc. Zloději si to nezaslouží. Snad i tento článek odradí případné zájemce o jakoukoli spolupráci s nimi.
Vzhledem k tomu, že společnost již nemá nic, co by k případu doplnila, a jelikož služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Jak již bylo uvedeno výše, pokud společnost reklamaci zamítla, má spotřebitel možnost se do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit také na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.