Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Stažujem sa na PPL dna 18.12.18 mi mal dojst balik medzi 17,00-21,00 tak som cakala doma neprisli,nenapisali na druhe rano mi prisla sms ze balik opetovne poslu tak som predpokladala ze taky isty cas medzi 17,00-21,00 tak som si zariadila den pred stvrtou mi volal kurier nech zidem dolu ze ma premna balik bola som s klukem u doktora ale uz na ceste domov tak som ho poprosila nech pocka max.15 minut tak povedal ze cakat nemoze ze mi to niekde necha asi na nejakom depu trutnov az tak velmi nepoznam ja chapem ze maju toho vela na vianoce ale vzdy som sa ja prisposobila ked som vedela ze ma prist tak som si to tak zariadila ze som bola doma ide mi o to staci napisat kedy presne pride a sa domov ponahlam alebo cakam zaco vlastne platime?? Aby som nahanala balik po trutnove?? Dakujem p.s nikdy som z vasimi sluzbami nemala problem toto ma sklamalo
Ziadne
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.