Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Již několik měsíců si dopisuji s reklamačním oddělením této firmy. Každý měsíc se ztratí jako by nic nějaký ten Gigabyt. Již si odběry píši a mám proto kontrolu kolik kdy stáhnu a stejně jako by se nechumelilo, problém se další měsíc opakuje.
Vždy když zjistím problém píši, že se problém opakuje.
Několikrát mi byla data restartována ,jenže další období je to tentýž problém.
Když paní na druhém konci nemá již zájem něco vysvětlovat a řešit tak jen napíše že data se doplňují vždy 20.tého v měsíci a tím to pro ni končí!
Při rychlosti připojení které zde je bych musela být připojena neustále abych tato data vůbec byla schopna vyčerpat.
Jelikož jsme měli původní smlouvu na 4GB a toto nám nestačilo protože nebyla jiná možnost připojení ,byla telefonicky uzavřena nová smlouva na 8GB a to 24.9.2013.
Po několika měsících se rychlost připojení vrátila do původní hodnoty, po kontaktování pracovníka firmy ,mi bylo řečeno že mám vyčerpaná data proto je příjem nižší.
Při kontrolách v samoobsluze jsem zjišťovala jak se zmíněné GB ztrácí a to i když jsme si pořídili nového dodavatele internetu a Ufona používáme jen občas.
Pro názorné počty uvádím příklad 749,8 MB +836MB rovná se 3,6GB
Tak nevím ,nejsem žádný velký odborník ale tahle matika mi opravdu nejde do hlavy!
Když jsem se otázala zda je možno smlouvu předčasně ukončit ,bylo mi sděleno že ANO , pokud zaplatím částku 6000korun jako kompenzaci ,tudíž jsem od tohoto odpustila ,jelikož je to částka kterou bych stejně zaplatila do konce této smlouvy.
Děkuji za pomoc Zábelková
neustále se ztrácejí GB
Prosím o prověření nebo pomoci tuto službu ukončit bez nesmyslných částek jako poplatek za předčasné ukončení služby.
|
Tweet |
V případě, že služba není poskytována v rozsahu v jakém je sjednáno a společnost reklamaci nevyhovuje, bylo by třeba spor řešit přes Český telekomunikační úřad.
Zároveň, pokud by zákazník měl zájem službu před jejím ukončením vypovědět, může poskytovatel služeb žádat pouze 20% dosud nevyužitých paušálů jako sankci za předčasné ukončení dle § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích.
Dobrý den paní Zábelková,
v dubnu tohoto roku jsme evidovali technický problém s účtováním dat. Tuto záležitost jsme vyřešili a datový limit se účtoval v pořádku.
Službu jsme ukončili na základě výpovědi k 31.7.2014.
S pozdravem
Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Dobrý den
Tato odpověď se nezakládá na pravdě. Sice mi JEDEN měsíc tato data dorovnali ale že jsem se s tímto problémem a se sílou připojení potýkala více jak dva roky už se zapomněla tato firma pochlubit,že mi již došla trpělivost a myslím že nejsem sama kdo bude odrazovat každého s kdo by chtěl využívat (služby-neslužby) této společnosti se určitě nikdo divit nebude. Když jsem chtěla předčasně ukončit smlouvu stejně zkoušeli vyinkasovat celou částku která by se inkasovala do konce této smlouvy!Až po písemném upozornění že na toto NEMAJÍ nárok a vypsání paragrafu se najednou opravili a řídili se zákonem!
Zajímavé je že se toto jako-by vyřízení stížnosti vyřešilo až takovou dobu po ukončení smlouvy,dokud jsem byla pravidelně platící zákazník tak se o problém nikdo nezajímal!
s pozdravem opravdu zklamaného zákazníka Zábelková
Dobrý den paní Zábelková,
je nám líto, že jste byla se službou nespokojená. U Vašeho zákaznické účtu jsme evidovali reklamaci služby z roku 2012, na jejímž základě technické oddělení doporučilo reklamaci přístroje. Reklamaci rychlosti (naměřené hodnoty rychlosti a signálu) jsme nepřijali.
Vaše potíže mohly být způsobeny překračováním datového limitu (vyčerpání FUP).
S pozdravem
Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Dobrý den
Jsem koukám že když je nějaký problém buď se důkazy ztratí,telefonáty s klienty si asi nikdo neposlechne-že? no a nebo se prostě nechce chápat o co jde.
Tímto s Vámi končím a již se nemíním dál rozčilovat.
Jsem velice ráda že s vaší firmou.
Děkuji za další špatnou zkušenost Zábelková
Dobrý den,
Vaše služba je ukončená a Vás zákaznický účet vyrovnán.
S pozdravem
Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Vzhledem k uvedeným stanoviskům stran stížnost považujeme za uzavřenou.