Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
30.11. Česká pošta převzal zásilku od polské pošty a od 2.12. je zásilka přepravována k dodací poště (SPU 022 Malešice do Pošta Vinoř). Zásilka dodnes od té doby nezměnila status.
Jedná se o vánoční dárek a domníval jsem se, že jej objednávám dostatečně dopředu (25.11.). Jak je vidět, České poště nestačí na přepravu aní 14, respektive dodnes 19 dní!
RR988998402PL, přidělené číslo české pošty BA967859949VV
Žádám o urychlené dodání zásilky. Čas je pouze do soboty!
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsm