Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#29063Divné postupy, prodlevy a každý den jiné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Marek Baričák

Znění stížnosti

Dobrý večer,
Je již 19.12.2018 a stále není vyřešena moje objednávka, má stížnost na postupy, prodlevy a pod...
Mimo jiné technik mi má dojít namontovat pevný internet až 7.1.2018, telefon Huawei P20 Lite modrý taktéž stále nemám, ikdyž jsem upozorňoval, že je to Vánoční dárek a TV od T-mobile stále nemohu využívat, protože nemám již zmíněný internet.
Jak je to celé možné, když toto celé řeším již od 3.12.2018, kdy jsem udělal objednávku s operátorem???
Týden se ztratil špatným zadání objednávky, což se může stát, ale nemělo by, když se na všem domluvím přímo s operátorem a on to celé na konci ještě čte???
Navíc, kdo ví jak by to celé vypadalo a dopadlo, kdybych se o to denně nezajimal a doslova neotravoval operátora ať to opraví.
To už je pomalu na telefonát do pořadu na ČT a to Černé ovce, nebo podobný pořad na jiných televizích, a zveřejnění postupů operátora...
Jinak už si nevím rady...
Předchozí o munikace je níže...
Prosím o pomoc
Děkuji


---------- Původní e-mail ----------
Od: mbaricak@email.cz
Komu: info@t-mobile.cz
Datum: 13. 12. 2018 13:59:24
Předmět: Stížnost na postup a prodlužování

Dobrý den,
tímto bych chtěl podat stížnost na zvláštní postupy, rozdělování zásilek atd., atd.
Chtěl jsem prodloužit smlouvu na čísle 737380248, a k tomu přidruženého čísla, plus si vzít pevný internet a tv, a využít slevy na telefon.
Řeším to od začátku prosince, tj od 3.12.2018 a stále to není dodané a v pořádku.
Ať už to bylo chybou prvního operátora, který zadal špatně objednávku a nebo dalších, kteří mi nebyli schopni pomoci.
Řeším to každý den, a pokaždé mi je řečeno něco jiného.
Prosím o zpětné zavolání a vyřešení problému.
Mám totiž obavu, že se vše nepodaří vyřešit do Vánoc.
A začínám uvažovat o tom, že to vše zruším a přejdu k jinému operátorovi, protože si teď nepřipadám jako věrný zákazník, který má u Vás už 15 let služby, ale jako blbec.
Děkuji

S pozdravem
Marek Baričák


Produkt

Prodloužení smlouvy a sjednání pevného internetu a TV


Požadované řešení

Vyřešit stávající prodlevy a nabídnou kompenzaci...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 11:53, před 6 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.