Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.7.2018 byla přijata reklamace za zboží pejskuv stolecek fisher price.
26.7.2018 bylo sděleno, že zboží není možné opravit a budou mi vráceny peníze. Toto se však dosud nestalo.
29.7.2018 jsem zaslala mail s č.ú. a podacím lístek s náklady za poštovné. Mail bez reakce.
7.8.2018 jsem firmu opět kontaktovala mailem. Opět bez reakce
Telefon nedostupný.
Během listopadu se mi podařilo majitele telefonicky kontaktovat a slíbil, že vše do 14 dnů vyřeší - nevyřešil
Nyní telefon opět nedostupný.
E-shop stále funkční, ale dle hodnocení na heureka.cz pan majitel nezasílá zboží ani nevrací platby.
DRH38MAT Fisher Price pejskuv stoleček smart stages cz/en
Vrácení peněz nebo funkční zboží
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Rozhodl-li se prodávající řešit reklamaci odstoupením od smlouvy (vrácením peněz) je povinen peníze vrátit v rámci 30 denní lhůty k vyřízení reklamace. Neučinil-li tak, ocitá se v prodlení a spotřebitelka je oprávněna nárokovat si i úrok z prodlení v zákonné výši.
Spotřebitelka má rovněž nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (např. poštovné za zaslání zboží k reklamaci).
Insolvenční návrh ze dne 21. 9. 2018 byl 26. 9. 2018 odmítnut, jinými slovy insolvenční řízení v tuto chvíli neběží. Spotřebitelce však doporučujeme, aby stav insolvenčního řízení průběžně sledoval a v případě, že by bylo zahájeno do něj svou pohledávku přihlásil (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.