Společnost


ihračkářství s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29064Nedořešená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Pavlína Vojtasová

Znění stížnosti

Dne 11.7.2018 byla přijata reklamace za zboží pejskuv stolecek fisher price.
26.7.2018 bylo sděleno, že zboží není možné opravit a budou mi vráceny peníze. Toto se však dosud nestalo.
29.7.2018 jsem zaslala mail s č.ú. a podacím lístek s náklady za poštovné. Mail bez reakce.
7.8.2018 jsem firmu opět kontaktovala mailem. Opět bez reakce
Telefon nedostupný.
Během listopadu se mi podařilo majitele telefonicky kontaktovat a slíbil, že vše do 14 dnů vyřeší - nevyřešil
Nyní telefon opět nedostupný.
E-shop stále funkční, ale dle hodnocení na heureka.cz pan majitel nezasílá zboží ani nevrací platby.


Produkt

DRH38MAT Fisher Price pejskuv stoleček smart stages cz/en


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo funkční zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 11:59, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Rozhodl-li se prodávající řešit reklamaci odstoupením od smlouvy (vrácením peněz) je povinen peníze vrátit v rámci 30 denní lhůty k vyřízení reklamace. Neučinil-li tak, ocitá se v prodlení a spotřebitelka je oprávněna nárokovat si i úrok z prodlení v zákonné výši.

Spotřebitelka má rovněž nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (např. poštovné za zaslání zboží k reklamaci).

Insolvenční návrh ze dne 21. 9. 2018 byl 26. 9. 2018 odmítnut, jinými slovy insolvenční řízení v tuto chvíli neběží. Spotřebitelce však doporučujeme, aby stav insolvenčního řízení průběžně sledoval a v případě, že by bylo zahájeno do něj svou pohledávku přihlásil (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 16:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.