Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29066Nedoručená zásilka,ani oznámení o uložení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Michal Hrubant

Znění stížnosti

Byla mi poslána zásilka Českou poštou.
Nejenom že zásilka nebyla doručena, nebylo mi ani do schránky vloženo oznámení.
Pošťák zkrátka zásilky odveze rovnou na dodací poštu v tomto případě pošta Sibřina PSČ 25084 a tím to pro poštu skončí , v tomto případě jde o depo Říčany. Není to ojedinělý případ a stává se to pravidlem.
Když jsem sám vypátral že moje zásilka se válí na doručovací poště , musel jsem si sám pro ni na vlastní náklady dojet, a poště ještě uhradit náklady za doručení které jsem si provedl sám.
Nezdá se mi normální platit za službu ,kterou jsem musel udělat za poštu já sám a ještě za to zaplatit.


Požadované řešení

Pokud není provedena služba je nemorální za ní chtít zaplatit , stačilo by za nedoručení doručovací poplatek strhnout příslušnému pracovníkovi který tuto situace zavinil a je po problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 09:35, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.